Заманауи әлемде кәсіпорынды басқарудың маңызды тұжырымдамасының бірі болып табылады. Бұл сатып алушылардың артықшылықтарын анықтаудың, тиімді құралдарын әзірлеудің, тауарды нарықта өткізудің тиімді құралдарын жан-жақты зерттеуге және іздестіруге бағытталған кәсіби қызмет түрі. Маркетинг саласының маманы туындаған нарықтық жағдайларды талдауды жүргізуге, өткізу көлемін болжауға қабілетті, тек ол ғана тауарлардың немесе қызметтердің қай түрін өндіру туралы сауалға жауап бере алады. Сондықтан білікті маркетологтар отандық кәсіпорындар мен бірлестіктер үшін өте қажет.
Академиялық дәрежесі: маркетинг бакалавры
Мамандық бойынша пәндер:
• Маркетинг;
• Маркетингтік зерттеулер;
• Тауарлар мен қызметтерді сараптау;
• Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау;
• Маркетингті басқару;
• Халықаралық маркетинг;
Қызмет салалары:
• Тауарларды, қызметтерді өндіру және сату бойынша кәсіпорын;
• сауда-делдалдық фирмалар;
• маркетингтік агенттіктер;
• зерттеу фирмалары;
• жарнама агенттіктері, банктер, туристтік агенттіктер
Оқу ұзақтығы: 4 жыл
Оқу нысаны:
күндізгі – 4 жыл
ОКБ (колледж) базасында – 3 жыл
кешкі – 2 жыл
сырттай – 2 жыл
Оқыту тілі: орыс, қазақ, ағылшын